4 Haziran 2011 Cumartesi

QUARTET EŞLİĞİNDE ÇAMLICA

  


Artık Yasoş, mezun oluyor . Son sergi içim biraz buruk gittim , beş yıldır aynı yollardan defalarca geçtim. Artık onun içinde , bizim içinde yeni bir dönem başlıyor. Çok yoğun geçen bir senenin ardından
çocukların el emekleri fazla söz yok , bolca foto var. Yukardaki fotoğraf okul yolundan Avrupa tarafı.


                                              Yasemin Büşra ikilisi




                                         Yasemin ve arkadaşlarının kollektif yaptıkları bir resim

                
                                            Yüzler




                          



                                             Sarp bebek ablasını ziyarete gitti.

2 yorum:

mutlu exclusive design dedi ki...

harikalar yaratmış. Bu çocukların içerisinde ne kadar gizli kalmış zevkler ve cevherler var!!! Süper

bırtutamkekik dedi ki...

merhabalar:)
ne hoş ne cici bir sayfanı bu böyle..
samimi içten ve sıcacık..
bayıldım paylaşımlarınıza:)
seve seve izleyiciniz oldum hemencecik..
bende sizi bekliyorum sayfama..
kucak dolusu sevgilerimle..
:)