17 Ocak 2012 Salı

2011 İN BİTMEYEN İŞLERİ ARKAMDAN YÜRÜRLER Mİ?



İkibinonbirin kasım ayında , çok kararlıydım...

Dört yıldır yapmadığım , ''yeni yıl listemi'' ikibinonbir bitmeden yapacak hatta aceleye getirmeyip , listemi bir aya yaya yaya yapacaktım . Tabiki kendini şaşırtamayan Betül'ün listesi hala hazırlanamadı .

Kendime dedim ki ''Betül daha listeni hazırlayamadın , hiç değilse yarım kalan işlerinin bir kısmını hallet .

Dün itibariyle bitmeyen işlerimin bir kısmı ;


Cd dolabımın hali , yaklaşık yirmi yıldır biriken cd ler karman çorman .Aradığımı bulamadığımdan elime geçeni dinliyorum .


                                           


Hala albüm yapma sevdasında olduğumdan ; dört yıldır bastırılmış fotoğraflar , cd ye atılmış bastırılmayı bekleyenler , daha cd ye atılamayıp , bilgisayarda cd ye atılmayı bekleyenler .

                                        


İki yıldır içine fotoğraf yerleştirilemediğinden , yerini bulamamış çerçeve .Tabi yerini bulabilmesi için önce içine konulabilecek fotoğraflara gerek var .

Listem yapılamadığı gibi bitirilmesi gereken işlerimin büyükçe bir kısmıda bitirilemedi . 

5 yorum:

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

betul'cum, liste filan yapmakla vakit kaybetme... sence en onemli olandan basla, gerisibir bir arkadan gelir. listeler uyulamadiklari icin insani yoruyorlar...

Unknown dedi ki...

Benimde bir liste yapıp,biran önce gerçekleştirmem gereken bir yığın şey var..
Sevgiler canım..

Www.ikisatirdokturmelik.blogspot.com dedi ki...

Is bitirmenin kolay bir yolunu bulursan bana da soyle.....oyle yigintilar sirtimizda, dolaplarimizda bir dollu......(....
KOLAY GELSIN....

crispy dedi ki...

Mehtap her zamnki gibi yol göstericisin.

Hepimizin aynı dertten müzdarip olmamız , kendimi daha iyi hissettirdi hanımlar:)

berrin dedi ki...

çerçevelerin bir tanesine benim fotoğrafımı koy :))