21 Ağustos 2013 Çarşamba

LAUSANNE



Aslında bugün çocuklarla Lausanne'daydık.Ben hem fotoğraf çekerim hem de çocuklarla eğleniriz diye düşünmüştüm.Çocuklarla eğlence kısmı tamamdı ama fotoğraf çekmedim.Ben hobilerimle uğraşırken kesinlikle yanlızlığı seven bir garip insanoğluyum.

Ama hava muhteşemdi , kışlıklar kıyafetler vitrinlerdeydi.Kış renklerine bayıldım.

Yaso'yla oturup kahve içtik,o benim en iyi arkadaşım oldu büyüdükçe.Tadını çıkarmak lazım üniversiteye üç yıl kaldı ,belli mi olur belki benim yanımda olmaz.

Ayakkabım parçalandı bu arada,İstanbul'dan kızımın doğumgünü hediyesi diye aldığı.....Sinirlendim aslında el yapımı diyerek bence fahiş fiyatlara sattıkları maldan beklentim yüksek oluyor.

Lausanne fotoğrafları başka bir güne,başka bir yazıya kaldı.










2 yorum:

pelinpembesi dedi ki...

merakla bekliyorum :)

crispy dedi ki...




Okullar salı günü açılıyor sonrasında daha çok yazı daha çok foto .Umarım:)