6 Ekim 2011 Perşembe

BİENAL ''İSİMSİZ''

                                             
Uzun zamandır dilimde olan İstanbul Bienali 'ne en sonunda , bugün gidebildim . Çok fazla eser , az zaman bir araya gelince hızlandırılmış bir tur oldu . Yaratıcı düşüncelerin geldiği uç noktaları görmek güzeldi .


Aslında eserlerin sahiplerinin adlarını yazmak isterdim ama not etmeyi akıl edememişim , tamamen benim suçum . Affola

Sizi bienalle başbaşa bırakıyorum....


 Atıklardan yapılmış.


                                       

                                       
En çok etkileyenler kendimden olanlar galiba.
                                                                                                           

                                         
                   
Hayata eğlence penceresinden bakmak.



                             

Bienalle ilgili daha paylaşmak istediklerim var ama daha sonra.  

2 yorum:

berrin dedi ki...

ilk fotoğraf süper:)

beste dedi ki...

cok ozeldim Istanbul'u ozellikle bianele gitmeyi senelerdir kacirmadigim bir keyifti benim icin sayende bir nebze giderebilecegim ozlemimi;)