17 Kasım 2011 Perşembe

30. KİTAP FUARI



Geçen pazar '' kitap fuarı ''günü yaptık. Bir arkadaşım ve kızlarımızla birlikte pazar sabahı koyulduk yollara . Yollar boş ,yağmur çiseliyor .....



Biz gittiğimizde henüz kalabalık artmamıştı , rahatça gezdik . Ben Allahım dedim ''keşke kitap yerine ,
ayakkabı tutkum olsaydı ''. Almak için daha az seçeneğim olurdu .



Baş ucumdaki rafta duran , daha okuyamadığım kitaplara bakıp ''bu sefer kitap almayacağım sadece
gezip geri dönerim ''düşüncem tabi ki uygulanamadı. Ama en azından çok kontrollü bir kitap alışı oldu.


Bu sene büyük yayınevleri ikişer stand açmıştı ; birinde türkçe diğerinde yabancı dilde kitaplar satılıyordu. Küçük oğluma kitaplar aldım , çok güzel çocuk kitapları vardı hepsini almak istedim .


Büyükçe bir bölgede test kitapları standları vardı . Eğitimimizin  geldiği dört seçenekli noktayı gözümüze sokarcasına . Bu dört seçenekli sınavların sonucunda istediği okula giren kızım , artık bir amacı olmadığı için sudan çıkmış balık gibi...



Gezerken keşke ara ara küçük dinlenme noktaları olsa diyor insan , soluklanmak için . Benim aslında
kitap alırken , tercih ettiğim , takip etmeye çalıştığım yayınevleri oluyor . Mesela ; Everest , Methis ,
Manifesto , NTV , İş Bankası ,  YKY , Tübitak ......Bir de Can Yayınları ; Nobelli yazarların
kitaplarını takip edebilmek için .



Yukarıda ki fotoğrafı çekerken , stand görevlisi  beş lira para istedi , meğerse şaka yapmış , gülüştük .
Bizim çıkmamıza yakın fuar kalabalıklaşmaya başladı .



Son iki fotoğraf  :



Hiç yorum yok: